виконує вокальна студія ЦДЮТ "Віночок", керівник Ковальова Н.А., акомпаніатор Ковальов М.Я., м. Енергодар, концертна програма для Ветеранів-освітян, 28.04.2015 р., зйомка: Світлана Семеренко
Это видео создано с помощью видеоредактора YouTube (http://www.youtube.com/editor)
Исполняет вокальная студия ЦДЮТ, руководитель: Ковалева Н.А., аккомпаниатор: Ковалев., выступление в музыкально-литературном мероприятии "Этот День Победы порохом пропах!", сл. и муз. Елены Плотниковой, 05.05.2015 г., съемка: Светлана Семеренко
вокальний гурток ЦДЮТ, керівник: Ковальова Н.А., м. Енергодар, 28.04.2015 р., виступ на концертній програмі для Ветеранів-освітян міста, зйомка: Світлана Семеренко
Цілі і завдання:
- створювати умови для виявлення творчих і талановитих дітей;
- розширювати і зміцнювати прагнення вихованців ЦДЮТ до колективно-творчої діяльності;
- розвивати і формувати у дітей творчі здібності та долучати їх до світу мистецтва;
- підтримувати і стимулювати творчу діяльність педагогів для розвитку дитячої творчості, пошуку талантів, виявлення обдарованих дітей.
Основною метою навчального процесу в гуртку «Англійська мова» є досягнення вихованцями найкращих результатів в оволодінні запропонованого педагогом матеріалу. Для досягнення вершин успіху в оволодінні англійською мовою керівнику гуртка важливо створити сприятливі умови, в основі яких лежать принципи побудови та ведення заняття, з нестандартними формами навчання, використовуючи інноваційні технології та інтерактивні методи навчання.
Скоромовки, загадки та рифмівки англійською мовою : підбірка матеріалів для використання на заняттях з англійської мови для дітей молодшого шкільного віку / укладач О. М. Предеін
Методична проблема, яку я досліджує автор в своїй педагогічній діяльності:
«Формування креативної особистості вихованців студії «ТАІС» засобами впровадження в навчально – виховний процес інформаційних технологій, нових нетрадиційних напрямів мистецтва, креативних творчих технік і технологій».
Видання вміщує досвід роботи керівника гуртка естетичного виховання. Подано методичні рекомендації батькам у вихованні та розвитку пізнавальної діяльності дітей 5-6 років. Розглядаються питання психологічної готовності дитини до школи, методи щодо підготовки дитини до навчальної діяльності. Рекомендації є результатом багаторічного досвіду роботи автора з дітьми.
Рекомендовано батькам, керівникам гуртків, вихователям. Може бути використано під час роботи в початковій школі..